ایده اپلیکیشن

ایده های پولساز برای اپلیکیشن

دنیای اپلیکیشن دنیای پر از سودیه ، منتها باید راه و روش پول در اوردن از این بازار رو بلد باشی که بتونی ازش پول در بیاری!

کی از مهمترین نکاتش هم ایده ی اپلیکیشنه ، تو این متن هم نحوه ی پیدا کردن یه ایده ی پولساز برای اپلیکیشن رو بهت یاد میدم ، هم چند تاشو میگم که بتونی ازش الگو برداری کنی ، پس حتما تا انتهای این متن باهام همراه باش❤️


چند تا نکته رو توی انتخاب ایده برای اپلیکیشنت باید در نظر بگیری ، یکی از مهم ترین مواردی که میتونه بهت کمک کنه درآمد خوبی از اپلیکیشنت داشته باشی اینه که تا حد امکان ایده ی اپلیکیشنت یونیک و خاص باشه و رقابت توی اون زمینه کمتر باشه ، به طور کلی تعداد اپلیکیشن هایی که اون خدمات رو ارائه میدن باید کمتر باشه تا حد امکان ولی این موضوع نباید باعث بشه بری سراغ ایده های به درد نخور! اپلیکیشن پولساز اپلیکیشنیه که یکی از دو نیاز زیر رو برای مخاطب برطرف کنه:


۱- سرگرمشون کنه
یا
۲- یکی از نیاز هاشون رو برطرف کنه و کاربردی باشه



اپلیکیشن های دسته ی اول عمدتا بازی ها هستن و همچنین اپلیکیشن های پخش مدیا یا حتی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های دسته دوم اپ های کاربردی ای هستن که نیاز های مخاطباشونو برطرف میکنن ، مثل اسنپ که نیاز کاربراش به جا به جایی رو براشون برطرف میکنه.


یکی دیگه از مواردی که خیلی مهمه ، اینه که حوزه ای که داری برای اپلیکیشنت انتخاب میکنی انحصاری نشده باشه ، مگر اینکه حرفی برای گفتن داشته باشی و بتونی با غول های اون صنعت رقابت کنی ، مثلا ساخت اپلیکیشنی مثل اسنپ ، با توجه به اینکه اسنپ و تا حدودی تپسی کاملا صنعت تاکسی رانی رو در سطح وب به انحصار خودشون در اوردن ریسک بزرگیه ، مگر اینکه مزیتی بتونی ارائه بدی که این دو ارائه نداده باشن ، مثلا نرخ جا به جایی رو برای مخاطب ارزون تر محاسبه کنی و بعدا توی تبلیغات اپلیکیشنت حسابی روی این موضوع مانور بدی و بعد که دون پاشیدی و حسابی مخاطب جذب کردی ، اگه خواستی نرخ رو بالاتر ببری و همون میزانی بگیری که اسنپ و تپسی میگیرن ، البته که این فقط یه مثاله برای اینکه بهتر متوجه قضیه بشی!


نکته ی مهم دیگه ای که میشه بهش اشاره کرد اینه که ایده ی اپلیکیشن تا حد امکان جدید و نو باشه و نیازی از مخاطب رو رفع و رجوع کنه که قبلا اپلیکیشن دیگه ای اون نیاز رو رفع نمیکرد ، البته بازم باید تاکید کنم ، کاربردی بودن خیلی مهمه و نباید کاربردی بودن فدای نو بودن ایده بشه!

برای مثال اسنپ اولین اپلیکیشنی بود که نیاز جا به جایی مخاطب رو رفا میکرد و این کار رو براش آسون میکرد((البته تو ایران)).


یکی از بهترین روش هایی که میتونی با استفاده ازش ایده های فوق پولساز پیدا کنی و اپلیکیشنت رو با اون ایده بسازی و حسابی ازش درآمد کسب کنی، اینه که بری ببینی خارج ایران چه اپلیکیشن های وایرال و همه گیر و کاربردی ای هست که ما هنوز نمونش رو تو ایران نداریم و از همون نمونه خارجی هم مردم ما نمیتونن به خاطر تحریم یا هر علت دیگه ای استفاده کنن. بعد همون اپلیکیشن رو سفارش بدی برات طراحی کنن و به ایرانیا معرفیش کنی ، شاید باورت نشه ، همین یه کار ساده خیلیارو تو ایران تریلیاردر کرده!!! مثل صاحب دیجیکالا ، که در اصل ایده اش اورجینال نبوده و از روی آمازون که یه سایت خارجی هست برداشته شد و چون اولین سایتی بود که این کارو میکرد تبدیل شد به یه غول ، یا همین اسنپ! که در اصل یک کپی از اپلیکیشن خارجی اوبر هست. پس فهمیدیم یکی از کارایی که میتونی بکنی برای اینکه ایده ی مناسب برای اپلیکیشن پولساز پیدا کنی اینه که خیلی راحت گوگل پلی یا اپ استور رو باز کنی و دنبال ایده های جذاب بگردی.


یکی از این ایده ها که ما پیدا کردیم، اپلیکیشن مدیتیشن بود که چون قول دادم این متن مثال هم داشته باشه براتون نوشتم.


با تمام این اوصاف مشاور های ما با کمال میل بهت مشاوره میدن و کمک میکنن که ایده ی پولسازتو پیدا کنی ، یا اگه ایده تو همین الان داری ، برنامه نویس های ما به بهترین شکل و با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت برات پیاده سازیش میکنن و در مسیر پولسازی هم گام به گام همراهتن.


برای سفارش طراحی اپلیکیشن روی دکمه زیر کلیک کنید👇


سفارش اپلیکیشن


تماس