انواع سایت

چه سایتی به دردم میخوره؟

شاید برای اینکه نوع سایتتونو انتخاب کنین به مشکل خوردید ، این مطلب برای کمک به شما برای انتخاب ویژگی های کلی سایتتون تهیه شده. پس پیشنهاد میکنم این مطلب رو حتما تا آخر بخونین❤️

سایت رو میشه به روش های مختلفی دسته بندی کرد، اما به طور کلی سایت ها به دسته های فروشگاهی، شرکتی (معرفی محصول) و شخصی تقسیم بندی میشوند.


سایت فروشگاهی:

سایتی است که محصول داخلش معرفی میشود و همانجا به فروش میرسد (مثل دیجیکالا). این نوع سایت درگاه پرداخت آنلاین دارد و کار را برای صاحب بیزینس خیلی راحت میکند ، از این جهت که توضیحات هر محصول به صورت کامل در سایت درج میشود و برای فروش دیگر لازم نیست به هر شخص توضیحات داده شود. شخص وارد سایت شده ، محصول را میبیند ، توضیحات را میخواند و بعد اقدام به خرید میکند. تمام مراحل فوق به صورت خودکار انجام میشود و صاحب بیزینس وقت و انرژی خاصی صرف فرآیند فروش نمیکند. مزیت دیگر این مدل سایت راحت کردن مراحل گذاشتن کد تخفیف است. صاحب کسب و کار میتواند به راحتی برای تمامی محصولات و یا یک محصول خاص تخفیف گذاشته و مراحل فروش به صورت اتومات با آن تخفیف صورت بگیرد.

این مدل سایت مناسب کسب و کار های زیر است:

و به طور کلی هر نوع سایتی که نیاز به درگاه پرداخت داشته باشه.


سایت شرکتی (معرفی محصول):

سایتی است که در آن محصول یا خدمات خاصی معرفی میشود ، منتها درگاه پرداخت ندارد و صاحب کسب و کار روش دیگری را برای فروش محصول یا خدمات در نظر میگیرد.

این نوع سایت مناسب افرادی است که تعداد محصول بالایی دارند و میخواهند علاوه بر افزایش فروش از طریق معرفی خود در سطح وب، کار را برای خود و مشتریان راحت تر کنند و توضیحات مربوط به هر محصول را در جایی بارگذاری کنند که در دسترس همه باشد (که در این مورد وبسایت است).

در واقع در این نع سایت ها می توان محصولات یا خدمات را به همراه عکس و توضیحاتشان در معرض دید عموم قرار داد. مردم نیز محصولات و خدمات را دیده و از طریق فرم و یا شماره تلفن، با صاحب سایت ارتباط برقرار می کنند.

داشتن سایت علاوه بر تمام مزایای فوق، اعتبار خاصی به کسب و کار میبخشد. در اصل به صاحب بیزینس پرستیژ بالایی میدهد که یک مزیت رقابتی قوی است.


سایت شخصی:

ساده ترین نوع سایت است که فقط از یک صفحه تشکیل شده است. این نوع سایت برای بالا بردن پرستیژ مجموعه های کوچک کاربردی است، و اگر با قالب شخصی ساخته شود در آینده امکان اضافه کردن خدمات بیشتر به سایت وجود دارد.

این سایت ها معمولا فقط یک صفحه معرفی و تماس با ما هستند. در این صفحه معمولا تلفن و آدرس و ... شخص یا کسب و کار نوشته می شود.

همچنین برخی اشخاص از این نوع سایت ها برای به نمایش گذاشتن رزومه شخصی خود (به جای استفاده از pdf) استفاده می کنند.

قیمت این نوع سایت معمولا ارزان تر از سایر سایت ها است.


برای سفارش سایت خود روی دکمه زیر کلیک کنید👇


سفارش طراحی سایت


تماس