سایت پولساز

سایت پولدارت میکنه! اما چجوری؟!

تو این بلاگ مزایای داشتن سایت رو با هم بررسی میکنیم. پس اگه هنوز شک داری که سایت به دردت میخوره یا نه این متنو تا آخر بخون!

فرض کن میخوای دوچرخه بخری ، اولین جایی که چک میکنی برای اینکه قیمت دستت بیاد کجاست؟ احتمال ۹۰٪ اینترنت! تلویزیون بخوای بخری چی؟ بازم اینترنتو چک میکنی! باشگاه بخوای ثبت نام کنی کجا دنبال باشگاه میگردی؟ بازم اینترنت!!!


همیشه تو یه کسب و کار به خصوص، موفق ترین شخص، شخصیه که بیشتر دیده میشه و تو این دوره زمونه بیشترین بازدید در سطح اینترنته!! یعنی دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کار یک امر فوق حیاتیه.

هر صنفی ، یک حجم مشخص از مشتری رو داره. شخص برنده ی هر صنف کسیه که بتونه بیشترین سهم از این حجم رو نصیب خودش کنه. چرا؟ چون به وضوح فروش بیشتر درآمد بیشتر رو به همراه داره و کسی که پول دستشه عملا میتونه هر کاری که بهواد بکنه و بعد از یه مدت حتی صنف رو انحصاری برای خودش کنه!

مدینه فاضله ی این بحث هم دقیقا همینجاست. یعنی صنف خودتو انحصاری برای خودت کنی و هر کسی به صنف تو نیاز پیدا کرد ، ناخودآگاه اسم بیزینس تو بیاد تو ذهنش. (برای مثال الان هر کسی بخواد از خدمات تاکسی اینترنتی استفاده کنه اولین اسمی که به ذهنش میرسه اسنپه. یا هر کسی که بخواد از اینترنت خرید کنه اولین اسمی که به ذهنش میرسه دیجیکالاست). مهمترین بحثی که باعث انحصار میشه معرفی بیشتره و خب میدونیم کسی که انحصار یه صنف دستش باشه رو توپ تکونش نمیده.

ولی آیا فقط فروش بیشتر مهمه؟! یعنی من به هر طریقی میتونم خودمو به مشتری معرفی کنم تا فروشم بیشتر شه؟!

صد در صد نه!!

یه بحث دیگه این وسط وجود داره به اسم سود!! یعنی تو ببینی اون راهی که داری باهاش خودتو تبلیغ و معرفی میکنی چقدر هزینه میذاره رو دستت و از اون طرف فروشی که داره برات ایجاد میکنه چقدر بهت پول میده و این دو تارو از هم کم کنی تا ببینی سود کردی یا ضرر. قطعا این موضوع خیلی مهم تر از میزان فروشه ، مثلا اگه تو بابت یک بنر تو اتوبان یک میلیارد پول بدی و این بنر فروش تو رو پانصد میلیون افزایش بده، درآمدت بیشتر شده، ولی ۵۰۰ میلیون ضرر کردی!!

بنابراین راهی خوبه که برای کمترین خرجو داشته باشه و از اون طرف به بیشترین تعداد مشتری مارو معرفی کنه!!

داشتن وبسایت این روز ها عملا کم خرج ترین راه برای معرفی کسب و کار به محصوله و به بیشترین تعداد مشتری هم مارو معرفی میکنه!! یعنی بهترین حالت!

داشتن یک سایت و رشد دادنش دقیقا یعنی ساختن زیر ساخت و بنا کردن بیزینس روی یک فونداسیون خیلی قوی! در کل خیلی مهمه که کار ها اصولی انجام بشن و داشتن یک وبسایت خوب یک اصل برای موفقیت محسوب میشه.


مراحل پول در آوردن از سایت چیه؟

اول اینکه تصمیم بگیری

دوم : یا همین الان یک کسب و کار داری. که خب سایت سفارش میدی براش، یا نداری که باید یک ایده ی خوب برای کسب و کار انتخاب کنی. (که هرچقدر این ایده یونیک تر و خاص تر باشه و رقابت توش کمتر باشه بهتره)

سوم: سایت مناسب برای کسب و کارتو سفارش میدی. (اگه نمیدونی سایت مناسب برای تو چیه، توی سایت توضیح دادیم. میتونی بلاگشو بخونی❤️)

چهارم: ۸ ماه برای سایتت تولید محتوا میکنی و روی سئوش کار میکنی و میاریش صفحه اول گوگل

پنجم : از فروش بیش از حدت لذت میبری!


بهترین روش برای پولدار شدن سایته. این ثروتو از خودت دریغ نکن🔥

برای سفارش سایت خود روی دکمه زیر کلیک کنید👇


سفارش طراحی سایت


تماس